Jacek Kamiński
Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i bankowości korporacyjnej, począwszy od pracy w służbach finansowych oraz wydziałach ryzyka kredytowego piastując stanowiska począwszy od analityka kredytowego do menedżera, Uczestniczył w strukturyzacji złożonych projektów finansowania w strukturze Project Finace, Structured Finance, programów sanacyjnych przedsiębiorstw, Poszerzał wiedzę podczas uczestnictwo w specjalistycznych seminariach, szkoleniach i wykładach prowadzonych przez renomowane firmy doradcze.
Jacek Kamiński jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu.
Posiada ponad 25 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów i bankowości korporacyjnej, począwszy od pracy w służbach finansowych oraz wydziałach ryzyka kredytowego piastując stanowiska począwszy od analityka kredytowego do menedżera: dyrektora oddziału i dyrektora regionalnego.
Uczestniczył w strukturyzacji złożonych projektów finansowania w strukturze Project Finance, Structured Finance, programów sanacyjnych przedsiębiorstw, Poszerzał wiedzę podczas uczestnictwo w specjalistycznych seminariach, szkoleniach i wykładach prowadzonych przez renomowane firmy doradcze.
- Ostatnie 5 lat jako CEO jest odpowiedzialny za zarządzanie finansami w spółkach z ograniczoną odpowiedzialnością. Zajmuje się budowaniem i kreowanie strategii finansowej oraz nadzoruje jej realizację, odpowiada za efektywne zarządzanie organizacją, optymalizację kosztów,
- wysokie kompetencje w zakresie analizy ekonomiczno – finansowej przedsiębiorstw,
- ugruntowana znajomość zasad księgowości korporacyjnej przedsiębiorstw, w tym zasad rachunkowości zarządczej i kontrolingu,
- umiejętność strukturyzowania transakcji opartych o produkty Banku,
- bardzo dobra znajomość rynku finansowego, sytuacji makroekonomicznej oraz rynku lokalnego
- ponadprzeciętne umiejętności interpersonalne w tym umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi,
- przedsiębiorczość – zorientowanie na rezultaty i wysoka motywacja do pracy, umiejętność organizacji własnej pracy oraz zarządzania pracą innych,
- wysokie kompetencje w zakresie prowadzenia negocjacji, domykania transakcji i umów.